سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی پلاک

شرایط سخت زلزله زدگان آذربایجان

فرارو- با توجه به بارش برف کمک رسانی مردمی در مناطق زلزله زده ورزقان همچنان ادامه دارد. 
به گزارش فرارو، با توجه به شدت سرما و یخ بندان در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی دولت برای اسکان همه خانواده‌های زلزله زده کانکس‌های جدید به این مناطق ارسال خواهد کرد.
در همین رابطه رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ضمن اعلام این خبر وعده داد ظرف هفته آینده نیز همه زلزله زدگانی که در زیر چادر‌ها زندگی می‌کنند به کانکس‌ها منتقل می‌شوند. 
این سخنان پس از آن اظهار شد که مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی چند روز پیش با رئیس جمهور دیدار و در خصوص کمک به زلزله زدگان قول هایی گرفتند.
گفته می شود  در این نشست رئیس جمهور تا سقف 30 میلیون تومان اعتبارات برای کمک به زلزله زدگان در نظر گرفت که ظرف یک هفته در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت و همچنین زلزله زدگانی که می‌بایست 2 میلیون تومان برای کانکس‌هایی که در آن سکونت دارند پرداخت کنند این دو میلیون تومان نیز از آن‌ها گرفته نخواهد شد. 
 
رئیس جمهور در این نشست بیان کرد برای اسکان همه خانواده‌های زلزله زده کانکس‌های جدید به این مناطق ارسال خواهد شد و تا ظرف هفته آینده نیز همه زلزله زدگانی که در زیر چادر‌ها زندگی می‌کنند به کانکس‌ها منتقل می‌شوند.
عکس های باشگاه خبرنگاران از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی وضعیت سخت زلزله زدگان در سرما، برف و یخ بندان را نشان می دهد.

 


+ نوشته شده در سه شنبه 91/10/26 ساعت 4:19 عصر توسط مصطفی امانی | نظر